Monday, October 10, 2016

Draad 1 % Per Dag Op 'N $ 10.000 Rekening Is Te Veel Gevra

1% per dag op 'n $ 10.000 rekening is te veel gevra? Goeie more. En welkom. Die antwoord: Ja (dit is te veel gevra). Dit is maklik om te val in die strik van 'Maar dit is net 1%. Ek bedoel: 1%. Wat is 1%. Wel 1% per dag is iewers in die omgewing van (die veronderstelling dat jy in staat is om 5 dae per week handel met geen openbare vakansiedae te bekommer oor is, hoewel met FOREX dis nie normaalweg 'n kwessie vir oorweging) 20% per maand. En 20% per maand is 240% per jaar. As jy kyk na dit so: skielik is dit nie so maklik nie, is dit realisties lyk. Sien my punt. En selfs as ek was om te sê dat dit nie te veel gevra: daar is geen manier ooit dat jy gaan 1% elke dag te maak. Jy sal met dae wat jy verloor. Op daardie dae: jy moet dan eers 'terug wat jy verloor het en dan eers jou 1%. So nou op dieselfde dag, jy in effek is met meer as 1% maak net om in staat wees om te sê dat jy 1% gemaak het vir daardie dag. Nou is sy begin om 'n bietjie moeiliker. 'N Mens kan ook argumenteer: goed is dit te veel gevra om 'n gemiddeld van 1% per dag per week te maak. Weereens: jy terug na 20% per maand en 240% per jaar. Dan is daar die sielkunde deel. Wat as jy nie jou 1% per dag teiken. Is jy gaan om voort te gaan om daardie dag handel totdat jy sulke teiken bereik het. Gaan jy in staat wees om NIE 'wraak handel "as jy 5% laer op 'n bepaalde dag totdat jy jou 1% per dag teiken bereik het. Die antwoord (as jy 'n mens in elk geval is) is GEEN. Jy is waarskynlik nie van plan om die selfbeheersing om nie 'wraak handel "as jy jouself in daardie posisie. So 'Alles in ag genome': vergeet het. Dit is te veel gevra. Nou as jy bereid is om 'neem dit af 'n kerf en wees tevrede met enigiets tussen 5% en 10% per maand gemiddeld per jaar. Wel dan is jy op soek na hierdie realisties. As jy kan bereik: jy is op soek na 60% per jaar ten minste. En as jy in staat is om dit te bereik is: die kanse goed dat sommige maande sal jy selfs beter te doen. Maar daardie maande moet nie beskou word as die norm en 'n verskoning om jou doelwitte te verander of 'neem jou handel op 'n kerf. En 'in die werklike wêreld ": 60% per jaar seker is nie iets wat' versmaai. Moenie val vir die Bullsh * t advertensies wat voortdurend 'in your face' die oomblik dat jy het 'n FOREX 'n koekie 'op jou rekenaar en word dan op die web. Moenie val vir die Bullsh * t drade op forums wat voorgee om duisende per maand te maak van slegs 'n paar honderd dollar. Hulle 'kom en gaan en nie normaalweg duur te lank. Moenie val vir die "slang olie handelaars 'wat sal probeer om te verkoop jy outomatiese handel stelsels wat se belofte" 20% per maand of meer konsekwent selfs al het hulle die "rekords" te "bewys" voor prestasie. Sulke rekords is gewoonlik 'kurwe toegerus "en" kers opgetel. Dit is duidelik dat: die bogenoemde is gebaseer op die moeite werd om ondervinding 'n goeie paar jaar se om te weet wat ek myself en my tegniese handel stelsels is 'n goeie "vir (5% - 10% per maand gemiddeld), en my persoonlike mening. En totdat iemand met onweerlegbare bewyse en 'n bewys dat hulle 1% per dag gemaak het om my kan kom (selfs gemiddeld per JAAR dws vergeet PER DAG KONSEKWENT): dit is my 'n storie ", na my mening, en my raad en ek staan deur dit. Jammer: Ek weet dit is nie wat jy wil (ed) om te hoor. Maar dit is die manier waarop dit is na my mening opgemerk. Geen misdryf en nie persoonlik gerig is op julle op enige manier nie, maar ek wil nog graag wou weet hoekom almal wat 'struikel' oor hierdie sake van die saak dink dat hulle beter as mense wat in hierdie besigheid gewees het vir die jaar kan doen (al hulle woon). Waar kom die idee vandaan kom dat hulle beter as die hou van die groot belegging banke met vloere van ervare handelaars met groot hoeveelhede kapitaal om handel te dryf met kan doen. In elk geval: $ 10 000 in die begin van kapitaal is regtig niks te wees 'versmaai' nie. Werk saam met dit versigtig, wees realisties in jou doelwitte te bereik, en jy sal daardie bedrag te omskep in iets groot in 'n korter tydjie as jy moontlik dink. 'Gamble "daarmee (probeer om 1% per dag maak nie saak wat maak): dit sal' weg 'in 'n baie korter tydjie.


No comments:

Post a Comment