Thursday, October 6, 2016

Twitter En Stock Trading A Real Strategie

Twitter en-beurs: A Real Strategie? Twitter en-beurs: A Real Strategie? Twitter, Inc. (TWTR), 'n webwerf en mobiele platform waar individue plaas 'n 140 karakter gedagte, of "tweet", verteenwoordig een van die nuwer hulpbronne sosiale media daar buite. Dit was net 'n kwessie van tyd voordat individue begin om dit te gebruik om voorraad en handel in die mark te ontwikkel, en hulle kan wees op iets. A 2012 studie deur navorsers aan UC Riverside en Yahoo! Navorsing Barcelona die gevolgtrekking gekom dat die ontleding van tweets oor die aandeelpryse van onderliggende maatskappye kan verbeter-beurs strategieë. Die studie, getiteld "korreleer finansiële tydreekse met mikro-blog aktiwiteit" beskou Twitter die voorste mikro-blog gesag en geskep stelle filter om tweets oor maatskappye te ontleed en of dit gehelp verbeter handel opbrengste. 'N Mate van tweeting aktiwiteit gekyk totale tweet volume, hashtags oor spesifieke maatskappye of vakke, asook die gebruik van 'n dollar teken en simbool, wat 'n individu voorraad dui op Twitter. Die algemene melding gemaak van produkte 'n maatskappy of sy finansiële posisie is ook oorweeg word. Retweet aktiwiteit waar 'n gebruiker 'n oorspronklike tweet tweets om sy of haar volgelinge, is ook gekyk na. Die basiese uitgangspunt van die studie was om te kyk vir 'n korrelasie tussen die bogenoemde items en aandeelprys prestasie. Die gevolgtrekking was dat daar 'n voorspellende waarde op Twitter aktiwiteit en aandeelprys prestasie. In die besonder, die skrywers het 'n sterker korrelasie van Twitter aksie en aandeelprys prestasie vir maatskappye met 'n lae vlakke van skuld, aandele met 'n hoë betas. of 'n lae float. Oor die algemeen, die studie gesê dat maatskappye met finansiële prestasie wat aansienlik gewissel het 'n hoë korrelasie van Twitter noem en handel volume, wat blyk te wees die geleentheid aan te dui om handel te dryf op wisselvalligheid en óf te belê in 'n voorraad of gaan kort om voordeel te trek uit 'n daling in die aandele prys. Hedge fund Twitter Strategie In 'n onlangse Bloomberg artikel uiteengesit dat verskansingsfondse toenemend implementering handel strategieë gebaseer af inligting wat hulle optel van Twitter. Een fonds gebruik sosiale media feeds van Twitter, asook verwante platforms soos Facebook, Inc. (FB), om beleggersentiment meet en probeer om voordeel te trek uit óf positief of negatief aandelemark sentiment. Die gebruik van algoritmes is nie verbasend gegewe hierdie is 'n stel reëls ontwikkel vir die dop van sentiment en die skep van handel strategieë om op te tree op die nuus vloei. Filters is ook genoem as 'n manier om data te ontleed en vind betekenisvolle tendense, in teenstelling met geraas met geen werklike handel potensiaal. 'N geskatte 400000000 tweets geskep op Twitter elke dag, wat beteken dat die behoefte om die inligting meer basiese komponente ontleed. Een strategie gedetailleerde uitskakeling alles behalwe vyf belangrike tweets vir 'n maatskappy. Nog 'n gedetailleerde jag vir tweets wat die potensiaal het om die mark, of 'n individu voorraad te skuif, aansienlik het. Of hierdie inligting blyk om waar te wees, was langs die punt. Een foutiewe tweet vermoedelik gespruit uit die Wit Huis en valslik uiteengesit 'n ontploffing in die Wit Huis. Ongeag, die mark beweeg af aansienlik oor die nuus, maar dit blyk te wees slegs van korte duur. Rise of the Machines Die menings van akademici en verskansingsfondse raai potensiaal in Twitter-gebaseerde handel strategieë. Gelukkig vir individuele beleggers, is daar data-ontginning hulpbronne beskikbaar vir enigiemand om te probeer en te bestudeer tweets vir handelsgeleenthede. Een so 'n verskaffer is Dataminr. En data en ontleding firma Knowsis van die Verenigde Koninkryk is gebou op die idee dat die sosiale media-aktiwiteit die markte en individuele aandeelpryse kon beweeg. Hulle noem hulself " 'n web intelligensie maatskappy" wat uittreksels "waarde van nie-tradisionele aanlyn bronne in kwantifiseerbare en aksie uitset vir die kapitaalmarkte." Openbare sentiment is altyd 'n belangrike korttermyn-bestuurder van batepryse, en sosiale media kan bewys aan die Kanariese in die steenkoolmyn (of vir meer positiewe nuus vloei) dat individuele beleggers net so maklik kan vang as groter instellings en verskansingsfondse wees. In 'n soort van sin, kan sosiale media die speelveld gelyk te maak oor beleggers van verskillende groottes. Selfs aandelebeurse het begin om Twitter te ontleed om te probeer en onderskei of daar voorspellende waarde op aandeelprys volume van tweets. Dit kan help om hulle beter voor te berei vir handel volume biesies, of wisselvalligheid wat kan reis handel volume stroombrekers. Die bottom line Die Internet en digitale inligting het ryp vir analise en 'n poging om data te gebruik om voordeel te trek met voorraad-handel strategieë nie. Sosiale media verteenwoordig die mees onlangse inkarnasie van elektroniese data. Sedert is dit in sy kinderskoene, die potensiaal is waarskynlik die grootste tot ondoeltreffendheid te ontgin, of dit nou data mynwerkers wat graag hul data, of individue en instansies wat wil geld maak uit dit te verkoop.


No comments:

Post a Comment