Sunday, October 9, 2016

Tendens Handel Strategieë Forex

As 'n persoonlike FX afrigter, Ek het die unieke voorreg van die vergadering en die werk met ongelooflike handelaars. Ek is voortdurend in vrees vir daardie individue wat suksesvol eenvoudige idees en konsepte geneem om ongelooflike, langtermyn resultate te skep. Aan die einde van 2009 het ek 'n e-pos van een van my studente - Kelvin Thornley wat 'n paar kursusse van my amper 2 jaar gelede plaasgevind het. Kelvin het my vertel dat hy hadn & rsquo; t het 'n enkele verloor maand van handel in 'n jaar. (Dit & rsquo; s nou al meer as 17 agtereenvolgende wen maande). Wel, dit het my aandag. Ek gekontak hom dadelik om meer uit te vind. Dit is duidelik dat ek was baie nuuskierig om te sien wat dit was dat hy met die inligting wat hy & rsquo gedoen het, d geleer van my af. Jy sien, almal dieselfde inligting kry, maar die resultate verskil grootliks. Hoekom is dit? Wat was die maak van die groot verskil vir hom? Nodeloos om te sê, ek het 'n baie vrae, so ek onderhoude gevoer Kelvin. Jy kan hierdie onderhoud onthou, maar as jy dit gemis het, kan jy dit hier hoor. Na afloop van die onderhoud, het ek, soos baie van julle, wou meer besonderhede oor benadering Kelvin se ken. Toe vra ek Kevin as hy gaaf genoeg sou wees om sy strategieë te verwoord en stel dit beskikbaar vir ander. Gelukkig Kelvin was meer as gelukkig om sy sistematiese benadering met ons te deel. Werk met Kelvin om hierdie kursus saam te stel met hom 'n unieke ervaring vir my om verskeie redes was. Eerstens, Kelvin is die mees beskeie persoon wat jy ooit sal ontmoet. Hy het 'n baie eenvoudige manier oor hom. Sy handel benadering is ewe maklik. Soos baie handelaars, Kelvin verhandel teen vlakke van ondersteuning / weerstand. maar hy het 'n unieke manier om te kwalifiseer en filter munt pare voor elke verhandelingsdag. Hy het geleer hierdie tegniek van 'n bank handelaar vriend wat werk by 'n groot Wêreldbank. Hier & rsquo; s wat jy kan verwag van hierdie kursus:


No comments:

Post a Comment