Tuesday, October 11, 2016

Review Moving Om Sharekhan Van Icici Direkte

Review: Moving na Sharekhan van Icicidirect Review: Moving na Sharekhan van Icicidirect baie onlangs het ek die besluit geneem het om te neem 'n Sharekhan rekening, want ek het gevoel dat die Ičići Bank online diens word baie wankelrige * altyd * Daar is 'n groot mark kansellasies. Die algehele ervaring is goed, al is hul kliëntediens sommige verbetering kan gebruik. In die eerste plek hul agent het na my kantoor en het my die normale handel skema en het my die opsie van 2000 / (0,5% Brok by aflewering.) - Makelaars voorafbetaalde (0.4% Brok.) Of 6000 / - voorafbetaalde. Ek het vir die normale skema. Sedert ek het 3-4 van my vriende ook 'n Sharekhan rekening, ek het rekening fooie kwytgeskeld af - ek is nie seker of dit terug as 'n paar ander * bestuur * fooie sal kom, maar tot nou toe is dit OK is. Hulle het 'n R 5000 / - kyk wat beskikbaar sal wees om my vir verhandeling. Een bummer is dat hulle nie 'n saamvat met HSBC vir kontant oordrag. Na 7 dae, het ek 'n SMS en 'n koerier wat al rekeningbesonderhede, wagwoorde, demo CD en 'n aflewering instruksie boek. Vandag, wanneer die mark afgegaan, het ek gedink om 'n paar ambagte - selfs vandag nog het ek gevind Ičići om so stadig soos 'n skilpad wees. Sharekhan is aanritsen vinnig! Sharekhan web-koppelvlak is mooi genoeg - maar dit neem 'n paar raak-gebruik om na Ičići. Een probleem is hul verslae is nie sigbaar in 'n mooi manier op Mozilla Firefox (Ek het 'n klagte daaroor). Kontant oordrag van my HDFC ag Sharekhan was onmiddellik. Ek was in staat om bevele baie vinniger as wat ek gebruik om met Ičići (waar teen die tyd dat ek daarin geslaag om 'n bevel vir Telco plaas, die prys het opgegaan op grond Rs 30.) plaas Nog 'n bummer is dat die 5000 / - kyk ek gegee het op grond opening het nie gekrediteer tot nou toe - al is geld op 7'th (3 werksdae gelede) gedebiteer uit my rekening. Die diens (na om my op te hou vir 'n looooong tyd, het vir my gesê dit sal 1-2 dae neem). Ek het nie probeer onttrek geld uit Sharekhan, terug in my HDFC Bank. So, ek weet nie hoe dit gaan. In 'n dag of twee, sal ek gaan en probeer om Holdings oor te dra van my Ičići ag Sharekhan - ek sal hier plaas oor hoe dit gaan.


No comments:

Post a Comment