Wednesday, October 5, 2016

Draad Is Daar Iemand Met 'N Besigheid Struktuur Om Handel Te Dryf

Draad : Is daar iemand met 'n besigheid struktuur om handel te dryf ? Is daar iemand met 'n besigheid struktuur om handel te dryf ? Haai almal, Ek is op soek na inligting oor watter tipe besigheid struktuur is die beste geskik is vir forex . Daar is nie 'n baie inligting daar buite , maar miskien is ek nie op soek die reg terme . Ek het 'n paar artikels oor LLCs en buitelandse skemas lees , maar daar is niks wat vir my uitgestaan het om 'n goeie handel voertuig wees . Ek het vind n ou skakel vanaf die OTA maar hulle is nie verkoop dat die pakket nie wat my laat dink hulle struktuur het gate in. Hulle was in gesprek oor die gebruik van 'n LLC en 'n Corporation in tandem . Handel binne 'n entiteit . Die oprigting van die entiteit is maklik . Die besluit wat entiteit is die beste vir jou situasie .


No comments:

Post a Comment